Blogger Widgets

piątek, 11 maja 2012


Tu Kinius1204. Dziękuję bardzo Top_Dianie za to, że zaprosiła mnie do współpracy nad blogiem. Mam nadzieję, że będę mogła na tym blogu do was o wielu rzeczach pisać. A teraz screeny z pogadanki z dziewczynkami:

Norma, początek ...xD


mięsny jeżyk .



selena kręci dupcią, a zosik ma na nią jakąś ochotę ... może ...


dżemik, wszysy by śpiewali ;c
szkoda, że nie umią, tylko 1 selenka


napad ośmiornicy ... boję się ... palec do buźki ...


na prawde sprawi mi psikusa ?


czy ja jestem taka groźna? 


czemu sie ulatniasz? nie odchodz z msp !


zosik zamienia się w alladyna, ♥ cos nowego ..


tajemnicze drzwi .. opowieści z narnii


hula, hula, aż się ziemia buja .!! spokój sel !


ja z gebą mięsnego jeża, nie wyobrażam sobie - jak debil


No i słynny dżemik na koniec...

A jeszcze sel zaczęła na koniec coś o pampersach i aniołach gadać, ale nie zdązyłam zrobić screena niestety.
Pa miło było pogadać. Kinga ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz