Blogger Widgets

niedziela, 13 maja 2012

Muzyka ..

Jak juz wiecie niedlugo jade na Zielona Szkole :)
I zbieram piosenki na MP3, bo nie umiem wytrzymac bez muzy :D
Musze czegos sluchac ..

Wsylajcie na email aszulc30@wp.pl, albo na moje gg 36640455 tytuly fajnych nie koniecznie polskich piosenek [ glownie Hip-Hop, rock, metal, pop ( najlepiej polskie, ale nie musza )], za 2 piosenki ktore przyjme jest 1 nagloda do wyboru sa
  •  zobaczenie 1 filmu
  •  1 graf
  •  zobaczenie 2 look
  •  zobaczenie 2 ArtBook
  •  zobaczenie 1 look i 1 ArBook

Moge piosenki nie przyjac gdy
  • piosenka mi sie nie podoba
  • mam juz taka
  • nie mam miejsca

Ogolnie mam juz 50 / 100 piosenek ( jesli piosenki mi dojda bende zmieniac tutaj liczbe )

Dziekuje i Dozobaczenia, Stefanoja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz