Blogger Widgets

sobota, 12 maja 2012

Jestem Wami załamana !! ;c

Ja piszę post, Resmin go usuwa... Bravo, dziękuję, jesteś kochana *O* Pisałam go z dwadzieścia minut, 40 linijek...dzięki, fajnie, widać, że mnie lubisz... < \ 3
Po pierwsze, NIE MASZ PRAWA USUWAĆ CZYIŚ POSTÓW!!!  PO DRUGIE, KAŻDY PISZE CO CHCE, I TEGO NIE ZABRONISZ !!! I co z tego, że może się uniosła?! Jest to powód, żeby usuwać posty bez mojej zgody, ba! Bez mojej wiedzy!!! Jak teraz jesteś taka mądra, to go przepisz!!! Znalazła się prawniczka .. HaHa xdd
No, napisz tego posta taki jaki był !!!
---
Po prostu , napisałam, żebyście nie dodawali jakichś durnowatych postów, typu: siemcia, jestem nev, impreza itd. Bo to jest głupie i żałosne !!! Nikt nie ma ochoty czytać Waszych nudnych i głupich postów, którymi niszczycie bloga. To była 1/100 tamtego posta xdd
Dziękuję ci resmin 
hahahaha xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz