Blogger Widgets

wtorek, 29 maja 2012

Ja też odchodzę *O*

Witajcie,
Ja też odchodzę. Było miło na początku, natomiast mam już dość tych kłótni ( i tu powiem przez poszczególną osobę, którą jest Nastka ). To dzieki niej odchodzę z bloga, niedojż, że kłamie, to jeszcze takie głupie rzeczy wmyśla... Aha, i jeszcze coś:
Z całego serca pragnę podziękować Top_Dianie, za to, że najpierw mnie oskarża o usunięcie adminów, a potem rozsyła wszystkim i na chatie, że" już wiem kto to zrobił - to KASIA! :) " Bardzo mi było miło, fajnie, że nie używałaś wtedy wyobraźni, że mogło to przeczytać połowa MSP ale to szczegół, tylko sobie powinnaś wyobrazić, jak wiesz, że mam chorą świnkę i musiałam Ją wtedy pokarmić, i dla mnie jest ważniejsze życie itd. niż komputer w przeciwieństwie do cb *O*. Aaa, i faktycznie, gratuluję tobie za to, że mnie zbanowałaś ZA NIC, a dajesz innym ownery, a i udajesz, że nie widzisz co piszę. Miło mi bardzo, za to, co było powyżej
Żegnam i nie wróce
Pretty_Kasia

1 komentarz:

  1. Kasia, ja cię rozumiem: mi ostatnio Tusia choruje i czasami nic nie je. Byliśmy u weterynarza (Tusia to mój chomiczek) i na szczęście to nic poważnego. Nie czepiajcie się jej!! Dla mnie też jest ważniejsze życie niż komputer!

    OdpowiedzUsuń