Blogger Widgets

piątek, 18 maja 2012

Do Klaudii..inni też mogą przeczytać.

Witajcie, chociaż to mój pierwszy i najprawdopodobniej ostatni post, to chce powiedzieć, że bycie grafikiem razem z wami było dla mnie niezwykłą chwilą w życiu, ale pora się rozstać... Po prostu od kąd kiedy zaczęłam oglądać ,,Pamiętniki Wampirów ( The Vampire Diaries) stałam się innym człowiekiem.. Gdy tylko wchodzę na laptop nie wejdę nigdzie indziej niż na stronę, z odcinkami. Nie myślę wogulę o msp, fejsie i o podobnych rzeczach, nawet nie mam czasu dla rodziny i przyjaciół. Jednym słowem nie mam czasu na to. Blog znaczy dla mnie wiele, ale wszystko nie trwa wiecznie. Przykro mi, czasem tu zajrzę, ale bardzo rzadko, by z wami popisać, zobaczyć nowe posty i zmiany. Będzię mi was bardzo brakować, ale pora iść na przód.

Pozdrawia Wiika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz